tirsdag 14. juli 2009

Naturen er vakker

Etter å ha gått bakkene opp til Mysuseter var det godt med en hviledag på Rondane Spa med treretters middag og massasje. takk til Øystein og familien for gode vafler og hyggelig samvær på hytta om kvelden.



Søndag var det godt å komme igang igjen. Gikk helt til Bjørnholia. Derifra bar det over Atndalen og videre inn i Alvdal Vestfjell. Natta ble tilbragt på Breisjøseter som ligger ved foten av Storsølnkletten som har et av norges fineste utsyn.





Jeg føler at jeg går i et norsk folkeeventyr med trolsk landskap, setervoller og budeier. I natt blir det overnatting i telt i Alvdal Vestfjell før jeg fortsetter mot Alvdal og videre mot Røros, hvor jeg regner med å være til fredag. Der skal jeg møte min kjære kone som skal gå sammen med meg noen dager videre.


Magne







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar