tirsdag 30. juni 2009

Finsehytta mandag kveld 29 juni








Hardangervidda er nå et tilbakelagt stadium. Nå står Skarveheimen og videre Jotunheimen for tur. Første delmål er Tyin fjellstue v/inngangsporten til Jotunheimen. Regner med å være der om 5-6 dager .Deilig med en hvileøkt her på Finse. Ekstra hyggelig at min kjære kom og besøkte meg. Vi har kost oss sammen et par dager i nydelig sommervær.Har vært underveis i snaut en mnd nå, og endelig har den roen og friheten jeg søkte begynt å ta plass i meg. Vi merker nå at tursistsesongen så smått har startet i fjellheimen.Stadig oftere støter vi på fjellvandrere på vår ferd og hyttene har vi ikke lengre for oss selv. Men det er hyggelig å treffe andre likesinnede.Ser på norgeskartet at vi faktisk har tilbakelagt et godt stykke. Føler faktisk litt stolthet over å ha kommet så langt. men fremfor alt er jeg lykkelig over at knær, rygg og føtter faktisk fortsatt holder. Om jeg når endepunktet(Nordkapp)vet man aldri, og det er faktisk underordnet for meg. Mitt mål er å være underveis, oppleve,slite og nyte. Takk til alle som sender meg hyggelige hilsener.

Magne

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar