tirsdag 5. mai 2009

FULL OVERHALING....nesten..



Jeg tar en grundig sjekk nå før jeg drar. Jeg har en del erfaringer på att ting skjer når det passer aller aller minst, og hjelpa er som lengst borte. Som å miste en plombering,- så irriterende! Eller få en nautige tannverk 4 dagsmarsja unna folk...


Jeg har også vært fast gjest hos Asbjørn (Herøy Fysikalske) noen uker nå. Jeg er som så mange andre (på min alder) litt rusten i bevegelsesapparatet, spesielt hofter og knær knirker. Nå føler jeg at min opprinnelige hoftesving er tilbake....OK da..alt er relativt! :) Men det svinger!


Jeg fikk tilbud om operasjon av foten 8mai, men den takka jeg nei til. Det var fjerning av en vene i foten, denne er årsak til en del plager og smerte, men jeg tok ikke tjangsen så nær turstart.


I går var jeg på Apotek 1 i (Fosnavåg) og fikk plukke meg ut en hel liten haug med Compeed gnagsår plaster på Apoteket sin regning, kostende en liten formue..Tusen takk! Det eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg først får stygge verkende gnagesår på kragebeina, så hoftebeina..føttene klarer jeg oftest og berge med godt stell.


Mange ting gjenstår...men mye er i boks. Det gjenstår blant annet og hamstre mat for 130 dager, pakke dette i depotkasser som står klare her hjemme, disse blir sendt til gitte adresser etterhvert som vi gir et hint om når vi er venta ved neste depotsted.



Nyt våren
Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar