søndag 24. mai 2009

SMÅ OG STORE TING......





Jeg merker nå at de små og store tinga (viktige og uviktige) er i ferd med og bytte litt plass. Jeg kaster meg ikke over nyhetene som jeg pleier, det er ikke viktig! Jeg går rett til egne forberedelser, det er viktigere. Jeg er midt i forbredelsesmanien!! Jeg er ikke så flink til å ta en telefon eller bare sende en hyggelig melding til venner som jeg pleier og være. Selv når jeg er ute med Owie og Ravna klarer jeg ikke lenger og være heilt tilstede på samme måte som jeg vanligvis er. Gamle kloke Owie er veldig var på meg, og har forlengst registrert at noe er på gang..Jeg er glad dette ikke er en permanent tilstand!

Sunnmørsposten var innom på fredag, det sto et stykke i gårsdagens avis. Det er journalisten som har tatt dette bilde..


Jeg benytter anledningen til og skrive nå når jeg likavel sitter her på rompa med beina i balja. Jeg har fått med en behandling av Anette på Herøy Fotklinikk som jeg er så spent på om virker. Den skal ha langvarig(noen uker) effekt mot fotsvette. Når man skal bo i dei samme skoa uke og måneder i strekk under så pass ekstreme forhold er det greit og gjøre det som gjøres kan . På varme sommerdager kan det bli høye temperaturer i skoa og hodet, og spesielt i hodet om jeg er konstant våt i skoa. Når jeg nå først snakker om føttenes ve og vel kan jeg varmt anbefale GEHWOL FOOTCREM, den virker som en beskyttende hinne der den smøres på, jeg kommer til og prøve den på kragebeina også, og håper jeg kan berge kragebeina fra kragebeinmassakren som jeg har vært offer for ved et par anledninger...på en så lang tur utgjør sånne småting store ting....

3 kommentarer:

  1. Hei Marita!
    Du er berre så tøff! Er kjempestolt av å kjenne deg!!!!!!

    Anne Grethe

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Anne Grethe.Det er gjensidig!Du har din egen fan klubb...viste du det?

    SvarSlett