lørdag 14. mars 2009

Christine på Platou (Moa)Du gjorde dagen min!!

Jeg må bare få skryte av en særdeles hyggeleg, hjelpsom, engasjert ung dame på Platou,-som i tillegg til å gjøre jobben sin, gjore enda litt meir enn det
Jeg skulle bare titte litt rundt..Bare prøve noe Devold, egentleg.
Vi kom på snakk om ryggsekk, og mitt problem med å få hoftebelte som sitter godt.
Har du sett denne sekken her?..denne har hoftebelte som tilpasses den enkelte.Hoftebeltet puttes i ovnen og varmes opp en 10 min.tid.. og settes på hoftene en 10-15 min. Vips så har du et belte som sitter som støpt.
Og det gjør det virkeleg!!
Som om super god service og kunnskap om produktene ikke var nok...ja, så fekk jeg sponset sekken også..og mine favoritt ullsokker i tillegg.
Tusen takk!
Dere har fått en fast kunde!

Marita

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Ja med ditt sjarmerende smil og gode talekunnskaper, så var det ikke rart at hun ga deg både sekk og sokker må vite...hihi
    ønsker deg en riktig spennende tur.. søtnos..

    SvarSlett
  3. Hei Ann-Mari
    Tusen takk, spennende blir det!!
    Neste tur (neste år) blir en hyllest til de 50...jeg foreslår en 50 dagers tur. Vi fyller jo samme år, så hva med en felles tur?
    El camino de Santiago, det er den nordlige spanske delen av pilgrimsleden. 80 mil med god mat og vin!!...Litt regn,gjørme og gnagsår også, så klart.
    Ten

    SvarSlett